Transformers - War of the Terranians
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Földön ősidők óta élő Transformer faj, a terraniaiak családiasan éltek itt és védelmezték bolygónkat, amíg fel nem bukkantak az Álcák, hogy uralmuk alá hajtsák ezt a világot...
 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 Vadász és ninja képességek

Go down 
SzerzőÜzenet
Judynator
Admin
Judynator


Hozzászólások száma : 78
Join date : 2012. Feb. 03.
Age : 34

Vadász és ninja képességek Empty
TémanyitásTárgy: Vadász és ninja képességek   Vadász és ninja képességek EmptyHétf. Márc. 12, 2012 2:38 am

A vadászok és a ninják gyors és leleményes harcosok, harcművészetekben profik. Legtöbb képességük hasonló, azonban annyival térnek el némi különböző képességeik, hogy a vadászok távoli csatárok és amelyiküknek van állata, arra is hagyatkozik, míg a ninják közelharcosok.

1. szint

Erőpajzs
Energonos testhezálló búra fedi e a használóját, ami megvédi őt. Azonban első szinten az erőpajzs csak 3-4 négy lövés általi sérülés után megszűnik. Magasabb szinten már akár egy tucat lövést is kibír, 10-es szinten viszont akármeddig, amíg a használó energonja bírja.

Dupla lövés
Két lövés ad le egyszerre, viszont ennek az a hátránya, hogy hamarabb lemerül a fegyver aksija. 1. szinten nem erős, de 2-es szinten álló ellenfelet még meg tudja sebezni, viszont annál nagyobb ellenfelet nem. Szintlépésenként az ereje is egy szinttel megnő (pl 1-es szinten max 2-es szintűt tudtál megsebezni, 2-esen meg már 3-as szintűt tudsz megsebezni). 10. szintnél már gyengíti a pajzsokat is. Ha teljesen lemerül a fegyver, két kört kell várni. Játékban 3 használat után várni kell 3 kört!

[Figyelem! Ha a játékban, vs njk, vs játékos és a többinél csak egyszer vagy kétszer használod, akkor mindenképpen az adatlapodban tedd ki a képesség mellé, hogy hányszor használtad el lemerülésig elkerülvén azokat a problémákat, hogy nem tudjuk hányszor használtad, mert ha mondjuk kétszer lőttél vele egy játékban, akkor a következőnél csak egyszer lőhetsz vele, és azután két játékig töltődik. Tehát, amikor már lemerült, azt is ki kell mutatni, hogy hány játékkal ezelőtt használtad utoljára, és meddig töltődik]

2. szint

Mérgezett Nyíl(Vadász)/Shuriken(Ninja)
Lövés/dobás előtt méregbe mártanak egy nyilat/shuriken-t, és úgy lövik/dobják az ellenfélbe. A méreg 2-es szinten igen gyenge, és csak egy körig hat, de ahogy erősödik a Vadász/Ninja, úgy növekedik(2 szintenként) a méreg erőssége és hatósági ideje. Két lövés/dobás között 5 körnek kell letelnie, de 7-es szinten ez csökken 3 körre. Játékban 5 használat után várni kell 5 kört!

[Figyelem! Ha a játékban, vs njk, vs játékos és a többinél csak egyszer vagy kétszer használod, akkor mindenképpen az adatlapodban tedd ki a képesség mellé, hogy hányszor használtad el lemerülésig elkerülvén azokat a problémákat, hogy nem tudjuk hányszor használtad, mert ha mondjuk kétszer lőttél vele egy játékban, akkor a következőnél csak egyszer lőhetsz vele, és azután két játékig töltődik. Tehát, amikor már lemerült, azt is ki kell mutatni, hogy hány játékkal ezelőtt használtad utoljára, és meddig töltődik]

4. szint

Éles érzékek
A használó kiválasztja az egyik érzékszervét, amitől az élesebb lesz. Így akár képes távolabb vagy a sötétben látni, jobban meghallani dolgokat. Ez nagy előny a használó számára, mert nekik nincs akkor szükségük infraszemüvegre, hogy a sötétben kiszúrja másokat ugyanúgy az illetőben folyó energon- vagy vérhőmérséklete miatt. Viszont van egy nagy hátránya a képességnek. Ha a felfokozott érzékszervet hirtelen erős inger éri, akkor részlegesen elveszítheti azt. Például ha a vadász/nindzsa szemei élesednek ki és hirtelen bele világítanak a szemébe, akkor megvakulhat pár percre vagy órára.

5. szint

Csapda készítés
Elkészíthetnek egy csapdát, amivel a nálad alacsonyabb szintűeket mozgásképtelenné teheted 1 körre/2 támadás erejéig/. Bizonyos dolgok különlegessé teszik a csapdát: Pl ha van nála egy kis Energon, erősebbé teheted, így 2 körre/4 támadás/ teheti mozgásképtelenné, míg egy kisebb akkumulátor elektromos sokkot ad az ellenfélnek, ezzel sebesítve(utóbbi nem alkalmas Villámhasználók ellen!). 5-ösnél magasabb szintű ellenség viszont akár szét tudja törni a csapdát. 10-es szinten a csapda már olyan erős, hogy szerencsésebb esetben az ellenség alig szabadul belőle. 3 használat után várni kell 3 kört!

[Figyelem! Ha a játékban, vs njk, vs játékos és a többinél csak egyszer vagy kétszer használod, akkor mindenképpen az adatlapodban tedd ki a képesség mellé, hogy hányszor használtad el lemerülésig elkerülvén azokat a problémákat, hogy nem tudjuk hányszor használtad, mert ha mondjuk kétszer lőttél vele egy játékban, akkor a következőnél csak egyszer lőhetsz vele, és azután két játékig töltődik. Tehát, amikor már lemerült, azt is ki kell mutatni, hogy hány játékkal ezelőtt használtad utoljára, és meddig töltődik]

6. szint

Láthatatlanság
A használó kaméleon módjára beleolvad a környezetére (ha van harci állata, az is képes rá) így teljesen láthatatlanná válva mások számára. Ez komoly lehetőséget nyújt felszívódásra, lopakodásra vagy meglepetésszerű támadásra, vadászatban is nagyon hasznos. Éles érzékkkel vagy Infraszemüvegekkel lehet kiérzékelni a használót, hacsak nem olyan tökfej, hogy picibb-nagyobb zajt csap.
Csak külön engedéllyel lehet kitanulni!

Virtuális báb
A nindzsa/vadász optikáján keresztül létrehozza virtuális hasonmásait. A hasonmások 10-es szinten kifejleszthetőek már rendesen mozgásra is, azonban nem tudnak támadni, de viszont átmegy rajtuk az ellenség támadásai. Csak figyelemelterelésre jó ez a képesség.

7. szint

8. szint

9. szint

10. szint
Vissza az elejére Go down
https://tf-terranian.hungarianforum.com
 
Vadász és ninja képességek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» 9. Képességek
» Villámhasználó képességek
» Magneton képességek
» Normális Transformer képességek
» Új kasztok és képességeik, valamint már létező kasztokhoz képességek megpályázása

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Transformers - War of the Terranians :: Kódex archivum :: Képességek listája-
Ugrás: